.

piątek, 4 października 2013

Prolog.



   

   Siedziałem na krzesełku w poczekalni. Mama zaciągnęła mnie na wizytę kontrolną po mojej ostatniej grypie. Ja naprawdę czułem się wręcz doskonale i nie rozumiałem dlaczego znów zaciągnęła mnie do szpitala skoro wiedziała jak bardzo ich nienawidzę. Od zawsze odrażała mnie ta sterylna biel ścian, dziwny zapach środków dezynfekujących unoszący się w powietrzu i mnóstwo ludzi w kitlach. Grr…
Wpatrzony w swoje zniszczone, białe tomsy siedziałem czekając na lekarza, który miał przynieść wyniki badań. Kiedy wreszcie  przyszedł moja mina od razu zrzedła widząc jego wyraz twarzy. Mama, która do tej pory czytała jakieś poradniki na drugim końcu poczekalni migiem znalazła się obok mnie.
- Zapraszam – pan Smith zaprosił nas ruchem dłoni do gabinetu.
Weszliśmy razem zajmując miejsca na dwóch plastikowych krzesełkach.  Naprzeciwko nas, po drugiej stronie mahoniowego biurka zapełnionego różnymi dokumentami usiadł doktor Smith. Odetchnął głęboko mierząc naszą dwójkę wzrokiem, podczas gdy palcami przejeżdżał po swoich siwych już wąsach. Jego zachowanie sprawiało, że naprawdę się zestresowałem, kątem oka widziałem też jak moja rodzicielka zaciska ręce na uchwytach swojej torebki.
- A więc… - zaczął. – Nie mam dobrych wieści.
Wytrzeszczyłem na niego swoje oczy. Że co? Z ust mamy wydobył się cichy jęk, jednak nic nie powiedziała. Czekaliśmy na dalsze informacje. Pan Smith przejrzał jeszcze raz zdjęcia z tomografii, kilka razy sprawdzał inne wyniki badań aż w końcu ponownie przeniósł swój wzrok na nas. W ciągu tych kilku minut atmosfera stała się taka napięta, że nawet nóż by jej nie pokroił.
- Krwiak mózgu. Bardzo złośliwy i niemożliwy do usunięcia – tak właśnie brzmiał mój wyrok śmierci.
- Słucham? – spytałem niedowierzając.
Popatrzyłem na moją mamę. W jej oczach zalśniły łzy.
- Przykro mi.  Jednak mam też dobrą wiadomość. Został wykryty dosyć wcześnie, więc możemy opóźnić jego rozwój oraz nieco go unieszkodliwić – powiedział ze stoickim, jak na lekarza przystało, spokojem.
- Czy… czy ja umrę? – wydusiłem na jednym wydechu. Nic innego nie chodziło mi po głowie, tylko obraz zbliżającej się wielkimi krokami śmierci.
Pan Smith oblizał usta.
- Cóż, ja teraz nie mogę stwierdzić dokładnie, ale jeśli moje przypuszczenia się sprawdzą to zostało ci góra pół roku. Naprawdę mi przykro – spuścił wzrok.
- Boże, Lou – Jay zaniosła się głośnym szlochem przyciągając mnie do siebie.
Ja nadal miałem nadzieję, że to wszystko to tylko beznadziejny sen, koszmar, z którego zaraz się obudzę…
Jednak przebudzenie nigdy nie nastąpiło, a ja nadal trwam w tym lipnym koszmarze jakim jest moje życie.

~*~

I tym oto króciutkim prologiem witam Was na moim nowym opowiadaniu :) Nie mam żadnego talentu do pisania, nie obmyśliłam jakiejś mega ciekawej fabuł, ale za to mam pomysł na proste, przyjemne fanfiction o Larrym nakłaniające do refleksji nad własnym życiem oraz tym jak szybko przemija. Mam szczerą nadzieję, że się Wam spodoba i liczę na komentarze, które jak sami wiecie motywują <3 Dziękuję


CZYTASZ = KOMENTUJESZ

P.S - jeśli chcecie być informowani zapraszam do zakładki "Informowani", możecie też napisać do mnie na tt ;3 
 

32 komentarze:

  1. No, powiem ze mnie zaciekawiło . Czekam na 1 rozdział . • @rckmepls

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Zapowiada się naprawdę fantastycznie!
    Cudowna fabuła. Co lepsze bardzo dobrze napisanie. Żadnych większych błędów stylistycznych, ortograficznych etc., a uwierz mi to wielkie plus, bo kiedy są błędy po prostu bardzo źle się to czyta, więc kiedy tekst jest napisany poprawnie masz już 50% sukcesu. Oby tak dalej.
    2.Pomysł fantastyczny!
    To jest fajne. Coś się dzieje. Co prawda będzie to smutne i prawdopodobnie na końcu wyleję litry łez, ale lepsze to niż, że spotykają się na ulicy i wszyscy żyją długo i szczęśliwie, prawda?
    3. A to już tak bardziej ode mnie i moich upodobań.
    Jestem shipperką Larrego i mam wieelką słabość do opowiadań/shot'ów z nim, więc dodatkowo zdobyłaś moje serce.

    No to chyba tyle. Pozdrawiam i życzę weny! :)
    @awmyjesy

    OdpowiedzUsuń
  3. to jest naprawdę świetne ! <3 czekam na 1 rozdział ;)

    i powodzenia w dalszym pisaniu ;D
    @mmmm_crazy

    OdpowiedzUsuń
  4. jeżeli reszta będzie tak genialna jak sam prolog, a myślę że będzie, to z niecierpliwością czekam na kolejne rozdziały :)
    @luvmyzayne

    OdpowiedzUsuń
  5. zapowiada się ciekawie ;D
    @polishdamepayne

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się naprawdę dobrze. Bardzo fajny, przynajmniej dla mnie, pomysł na opowiadanie. Lubię smutne historie. Chociaż jak je znam to potrafią nieźle zaskoczyć. I mam nadzieję, że ty w swoim także mnie zaskoczysz. I śmiało stwierdzam, że właśnie zostałam stałą czytelniczką. Nie mogę się wprost doczekać pierwszego rozdziału. Mam prośbę. Mogłabym być informowana o nowych notkach na twitterze? @awhmytommo
    pozdrawiam i życzę jak najwięcej weny. xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada się ciekawie! Czekam na rozdziały! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląda na ciekawy :D czekam na 1 rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne! Czekam na 1 rozdzial. :))

    OdpowiedzUsuń
  10. ten rozdział jest naprawdę dobry i dobrze napisany, tak więc z niecierpliwością czekam na następny;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietny prolog *-*
    Moze tylko ja sie tak rozplakalam po slowach lekarza...
    Nie moge sie doczekac pierwszych rozdzialow!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie *o*
    Czekam na rozdziały :)

    @Ops_this_is_me

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie umiesz pisać ? OMG proszę informuj mnie o następnych rozdziałach proszę , to mój Twitter : @Basia6996

    OdpowiedzUsuń
  14. Opowiadanie zapowiada się bardzo ciekawie. Z niecierpliwością czekam na następny @equalswallows

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapowiada się bardzo ciekawie, na pewno będę czytać :) Mogłabyś mnie informować?
    @Justyna_G_96

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podoba, mówię to ze szczerością.
    Przyjemnie się czyta, nie przesadzasz z opisami, co mnie bardzo męczy w większości opowiadań, więc z chęcią będę czytać! Informuj mnie proszę ! :) @SwallowGoldfish
    Czekam na pierwszy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapowiada sie ze bedzie to super, hiper, mega zajebiaszczy fanfic xD Z niecierpliwoscia czekam na kolejna notke (1rozdzial) Życzę weny @louihez

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. no, no, no. mega się zapowiada! szczerze nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału i kolejnych i kolejnych... coś czuję, że to opowiadanie będzie niesamowicie świetne! (nie wiem czy w ogóle się tak pisze xd) weny ci życzę. dodaj pierwszy rozdział jak najszybciej!
    @horanxcharm

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, świetny prolog! Ciekawa jestem jak to wszystko się potoczy :D
    @leukneys

    OdpowiedzUsuń
  22. Super :* czekam na nastepny rozdzial ♥ / @ ilysm _ harry

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapowiada się ciekawa historia. Nawet z często powielanych schematów da się wykrzesać coś magicznego, na co liczę w przypadku tej pary. Co do samego stylu pisania, to jest na wysokim poziomie. Nie męczy i przyjemnie się czyta, więc mam nadzieję, że wytrwasz i napiszesz całą historię. Lubię smutne opowiadania, bo jest w nich to coś, co sprawia, że zmienia się myślenie i sposób patrzenia na pewne sprawy. Jedyne, co mnie gryzie w oczy to ten zwrot "Grr". Takich rzeczy raczej nie powinno się używać podczas pisania, a przynajmniej dla mnie jest to raczej mało ambitne wyrażenie uczuć, bez urazy. Czekam na dalsze części i życzę weny, bo to wredna bestia i lubi uciekać. xx
    @Kuroneaa

    OdpowiedzUsuń
  24. WOW to jest świetne!
    Czekam na pierwszy rozdział x
    @awmywhatever

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne :) Podoba mi się <3 @kupa_dinozaura

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapowiada się bardzo fajnie ale i smutno bo Lou jest chory :( @hope_official15

    OdpowiedzUsuń
  27. matko boska to jest perfekcyjne :3

    @luvmynarrehh

    OdpowiedzUsuń
  28. Prolog a ja już prawie się poryczałam xd Takie dramatyczne . Super :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Juz wiem ze bedzie to moje ulubione ff

    OdpowiedzUsuń
  30. Myślałam, że idzie do ginekologa Harry'rgo XDD to by było zbyt piękne..

    OdpowiedzUsuń