.

wtorek, 24 grudnia 2013

Wesołych świąt!


Niestety tym razem nie przychodzę do Was z nowym rozdziałem, ale z najlepszymi życzeniami świątecznymi :)

"Prezentów cztery wieże,

Mikołaja na skuterze,

renifera z czerwonym noskiem,

pierwszej gwiazdki lśniącej,

wszystko co Wam tylko trzeba,

a ja składam te życzenia:

Wesołych Świąt!"

Znalazłam ten wierszyk i pomyślałam sobie awwww *o*

Od siebie dołożę jeszcze tylko, że mam nadzieję iż spędzicie te święta w przemiłej rodzinnej atmosferze, a na Nowy Rok życzę Wam zdrowia, pomyślności, uśmiechu na twarzy i spełnienia wszystkich Waszych najskrytszych marzeń.

Przy okazji zapraszam też na świątecznego one shota o Larrym ;3 <klik>

Kocham Was, Wasza i tylko Wasza Klaudia x
 

10 komentarzy:

  1. A to życzonka dla Ciebie: ''Świąt wesolutkich, zmartwień malutkich, prezentów masę za wielką kasę, sylwestra bombowego, a Roku Nowego jeszcze lepszego!'' ^^ ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne życzenia, nawzajem, kochana xxx

    OdpowiedzUsuń
  3. Awwwww kochanie dziękuje i no kurcze nie jestem dobra w składaniu życzeń więc po prostu napisze WESOŁYCH ŚWIĄT I SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU <3 @ruszcyca

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tobie kochanie życzę spełnienia marzeń , żebyś spotkała swoich idoli <3 Wesołych Świąt , spędzonych w miłym gronie (np. na TT xD) Szalonego Sylwestra , a w nowym roku dużo szczęścia i zdrowia . I żebyś zawsze pisała tak świetne rozdziały i całe blogi jak piszesz <3 Ily <3 @DorotaCzerpak

    OdpowiedzUsuń
  5. dzieki kochana xx Tobie zycze duzo weny i wiecej opowiadan takich jak te. wesolych xx @kidrahulsshawty

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuje kochanie x Tobie również życzę wszystkiego dobrego i spotkania idoli :3
    Wesołych Świąt ! <3

    @luvmynarrehh

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzajemnie kicia :) <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Awww dziękuję Kochana ;* <3 @rzepcia17

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem dopiero dzisiaj ale dziękuję i Tobie życzę wszystkiego co najlepsze i oby spełniły się twoje wszystkie marzenia <3 duzo weny x

    OdpowiedzUsuń