.

piątek, 13 czerwca 2014

Hej



   Nie opublikowałam nic przez calutki miesiąc! Boże, to chyba jakiś rekord. Naprawdę najmocniej Was przepraszam, ale pod koniec roku szkolnego nauczyciele postanowili wycisnąć ze mnie siódme poty i cały czerwiec miałam (nie tylko ja oczywiście hahahah) przepełniony sprawdzianami, poprawami itp. Zresztą, sami pewnie też nie macie lepiej.
   Ale teraz postanowiłam znowu wziąć się za pisanie, tym bardziej, że zaczynają się wakacje i będę miała więcej czasu.
Pytanie brzmi: czy chcecie, żebym kończyła Dear Lou...? Bo jak na moje oko, to nie ma wielkiego zainteresowania drugą częścią, a pracuję już nad nowym ff (też o Larrym), więc myślę, że może po prostu damy sobie spokój z dalszą częścią tego opowiadania? Co wy na to? Decyzja należy do Was.
  Jeśli mam nie kontynuować tej części, to zapewne do końca czerwca podeślę Wam linka do nowego bloga. Mam nadzieję, że będziecie czytać :)

Odpiszcie proszę w komentarzach,

Wasza Klaudia

11 komentarzy:

  1. Bez urazy, ale ja jakos przestalam to czytac... szczerze wolalam jak to bylo opowiadanie itp :((( wiec czekam na nowe opowiadanie

    @cutiemix_x

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja byłabym zawiedziona, gdybyś przestała pisać "Dear Lou...". Jestem strasznie ciekawa, jakby się to dalej rozegrało i przede wszystkim, jak ty byś to wszystko ujęła. Pomysł na opowiadanie w formie listów jest bardzo nietypowy i szczerze mówiąc mnie urzekł. Jestem za tym, żebyś kontynuowała. Szkoda zostawić bez dokończenia tak dobre opowiadanie.
    A co do nowego bloga, to tak czy siak na pewno będę czytać :3
    @meexoow

    OdpowiedzUsuń
  4. Możesz dokończyć "Dear Lou..." bede czytac :) A nowe opowiadanie oczywiście bede czytac x

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo bym chciała żebyś dokończyła "Dear Lou..." jestem ciekawa co będzie się działo dalej :)
    Gdybyś jednak zdecydowała się na nowy blog to też będę go z przyjemnością czytać xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Koniecznie chcę się dowiedzieć jak poradzi sobie Harry :)
    byłabym wdzięczna jeśli skończyłabyś "Dear Lou..."

    OdpowiedzUsuń
  7. wiesz... ja wogole nie widziałam sensu w pisaniu 2 czesci i dalej tak uważam

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem, powinnaś pisać dalej 'Dear Lou' to jest piękne! ja to czytam i czytać będę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja to bym w ogóle chciała, żebyś zaczęła pisać o jednym z chłopaków.. Oczywiśście w kilku momentach by się pojawiali inni chłopcy :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem co o tym myśleć. Z jednej strony chciałabym żebyś dokończyła Dear Lo,ponieważ bardzo mnie ciekawi los Hazzy i jego uczucia po stracie Louisa. Ale jest i ta druga strona, czyli bardzo chciałabym coś nowego, więc jak widac jestem nezdecydowana xx

    OdpowiedzUsuń
  11. "Dear Lou" są świetne ;--;
    a nowe ff bd jeszcze lepsze pewnie ;--;
    kontynuuj i pisz nowe ff i bd bosko hah :*
    xx

    OdpowiedzUsuń